LOGO

Kršenje potrošačkih prava prijavilo čak 3.257 osoba!

strelicaU 2010. godini na području Osijeka čak je3.257 građana prijavilo slučaj kršenja svojih potrošačkih prava, a među njima najviše je bilo onih koje su oštetile tvrtke iz sektora javnih usluga i trgovine. Prema godišnjem izvješću osječkeudruge “Potrošač”, čak40 postoukupnog broja prijava odnosi se na nezadovoljstvo uslugom izjavnog sektora, odnosno37 postona nezadovoljstvo vezano uztrgovačke usluge.

- Usluge iz javnog sektora kojima su građani bili nezadovoljni vezane su uz opskrbu plinom, strujom i vodom, te uz toplinarstvo, telekomunikacije, stanovanje, prijevoz, pogrebne usluge, parkiranje, čistoću, dimnjačarstvo, poštanske i TV usluge. Uvjerljivo najviše pritužbi zabilježeno je nasektor telekomunikacija, koji je oštetio čak607 građana. Na drugom su mjestu pritužbe vezane uzuslugu isporuke struje, na koju se požalilo160 građana, a na trećem je mjestujavna usluga održavanja čistoće, sa120 pritužbigrađana. U samom vrhu je i broj pritužbi vezan uzvodoopskrbu-110, te uzTV usluge-80 pritužbi, kažeMira Brumerček-Lukačević, voditeljica “Potrošača”, te dodaje kako je najmanje pritužbi zabilježeno kada su u pitanjudimnjačarske usluge- njih samo10. U 2010. godini napružatelje pogrebničkih i prijevoznih javnih uslugapotužilo sedvadesetak građana. Telekomunikacijske tvrtke ponajviše su kršile potrošačka prava sklapajućištetne ugovore, a od pritužbi vezanih uz isporuku vode i struje najviše je bilo onih zbog računa kojinisu u skladu s potrošnjom. U odnosu na2006.godinu, kada je udruga “Potrošač” u 12 mjeseci zabilježila1.473 pritužbegrađana vezane uz kršenje potrošačkih prava, 3.257 slučajeva zabilježenih u 2010. godini govori kako su građanisve svjesniji svojih prava, kao i da su spremniji za njih se izboriti.

Izvor: I.Kukić Solar/Glas-Slavonije.hr